از بین بردن تیرگی بدن تنها یک راه قطعی دارد!-معرفی لیزر کیوسوییچ

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد رفع تیرگی های بدن یک راه موثر و قطعی دارد و آن هم استفاده از تکنولوژی جدید در دستگاه های لیزر است. با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر-لیزر کیوسوییچ- می توان تیرگی های بدن را رفع کرد.


لیزر کیوسویچ چیست؟


دستگاه کیوسویچ تابش لیزر با طول موج خاصی را بر روی پوست ساطع می کند. این طول موج ممکن است 532 نانومتر باشد، اما اغلب 1064 نانومتر است. با تابش این نور به پوست تمام مشکلات رنگ پوست برطرف می شود.


عملکرد لیزر کیوسویچ


تابش این دستگاه به پوست به لایه های پوست که رنگدانه های پوست در آن قرار دارند نفوذ می کند؛ در نتیجه رنگدانه های نامناسب  از بین می روند و رنگ پوست اصلی خود را به دست می آورید. فرقی نمی کند که تغییر رنگ پوست شما ناشی از یک پدیده طبیعی مانند افزایش سن باشد یا یک رنگ مصنوعی مانند خالکوبی. این لکه ها پس از لیزر از بین می روند. در واقع می توان لیزر کیوسوییچ را برای التهاب های پوستی و از بین بردن تیرگی های بدن با لیزر کیوسوئیچ که به دلایل مختلف روی پوست ایجاد می شوند، درمانی دانست.


مراحل درمان لیزر کیوسویچ


این روش درمانی به روش بدون درد معروف است. اما در هر صورت، برای جلوگیری از احساس سوزش در پوست تحت درمان، ابتدا از پماد بی حس کننده روی ناحیه تحت درمان استفاده می شود. سپس با توجه به ناحیه تحت درمان، نوع پوست و نوع و اندازه اسکار یا رنگدانه، پزشک به صورت کنترل شده اشعه را روی سطح پوست اعمال می کند. رنگدانه‌ای که در اثر تابش لیزر از بین می‌رود توسط سیستم لنفاوی حذف می‌شود یا با لایه‌برداری سطح تحت درمان از بدن خارج می‌شود و رنگدانه جدیدی به جای آن اضافه می‌شود.


در مورد مدت زمان درمان و تعداد درمان ها باید گفت که این موارد با توجه به نوع پوست و میزان ناحیه ای که باید تمیز شود توسط پزشک مشخص می شود. اما به طور کلی گفته می شود که برای درمان با لیزر کیوسویچ به حداقل سه جلسه و حداکثر شش جلسه نیاز است. معمولا فاصله بین دو درمان حدود یک ماه است.


مزایای استفاده از لیزر کیوسویچ


این روش درمانی یک روش کم خطر برای از بین بردن نواحی بزرگ یا رنگدانه های ناخواسته پوست است. این اشعه لیزر به سفت شدن پوست و رفع هرگونه چین و چروک و چروک که ممکن است روی پوست ایجاد شود کمک می کند. استفاده از کیوسویچ باعث افزایش شفافیت و صافی پوست می شود. هنگامی که این اشعه به پوست زده می شود، سلول های مرده پوست را از بین می برد و منجر به بازسازی پوست می شود. جالب است بدانید که لیزر کیوسویچ در تولید کلاژن پوست نیز موثر است.


نکات بعد از لیزر کیوسویچ


ابتدا از پماد تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ناحیه تحت درمان را در طول روز نشویید. تا حد امکان از نور خورشید دوری کنید و از کرم های لایه بردار استفاده نکنید. علاوه بر این، مرطوب کننده ها و ضد آفتاب ها می توانند به بهبود زمان بهبودی شما کمک کنند.


در نهایت به پوست تحت درمان پس از استفاده از لیزر کیوسویچ زمان دهید تا فرآیند بازسازی خود را کامل کند و برای دیدن نتیجه عجله نکنید. ممکن است بیش از 14 روز طول بکشد تا اثرات بهبود پوست را مشاهده کنید.

منبع خبر :