دارک بهترین سریال علمی تخیلی تاریخ

اگر به دنبال یک سریال علمی تخیلی شگفت‌انگیز با نوشته‌های بسیار هوشمندانه و پرداخت‌های داستانی، موسیقی متن فوق‌العاده، فیلمبرداری زیبا و بازیگران باورنکردنی هستید، پس دانلود سریال دارک منتظر شماست! من شنیده ام که مردم این را با Stranger Things مقایسه می کنند، اما در واقع، می توانم بگویم که بیشتر شبیه به Twin Peaks است. اگر بگوییم بیشتر، طرح را از بین می‌بریم و خیلی بهتر است که مثل من کور شوید. هر قسمت از هر دو فصل من را کاملاً به تلویزیون خود چسباند. پیچ و تاب های دیوانه وار زیادی وجود دارد که همچنان ذهن شما را متحیر می کند.



سریال تاریک


این نمایشی است که از رفتن به مکان‌های تاریک ترسی ندارد و همچنین داستان‌ها و پیچش‌هایی وجود دارد که به شما ضربه می‌زند. BTW، این یک نمایش آلمانی است و من توصیه می کنم به دلایل واضح آن را با زیرنویس روی دوبله تماشا کنید، اما هر چیزی که در قایق شما شناور است و باعث می شود آن را تماشا کنید.
پس از اتمام فصل سوم و آخر در سال گذشته، می توانم با اطمینان کامل بگویم، این بزرگترین اثر داستانی است که تا به حال تجربه کرده ام. ممکن است به نظر من هذلولی باشد، اما به من اعتماد کنید، اگر DARK را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که چرا بسیاری از مردم این نمایش را شاهکار می نامند.


بررسی فصل 1 و 2 سریال دارک


فصل 1 در چند قسمت آخر شما را مجذوب خود می کند و فصل 2 اسرار و رمز و راز را منتشر می کند و در فصل 3 به تمام سوالات ما در ذهن شما پاسخ داده شده است.
فصل 2 حواس پرت کننده است و فصل 3 فوق العاده علمی تخیلی، مفاهیم در تاریکی صرفاً مبتنی بر علم واقعی تخیل هستند، اما روشی که سریال در آن ساخته می‌شود؛ مفاهیم، طرح‌ها و بازی‌ها همگی کاملاً درست انجام شده‌اند و فراتر از تصور هستند. اگر شروع به فکر کنیم، فصل 3 سریال دارک فراتر از تصور است. در مورد هر اطلاعات کوچکی که در طول سفر اتفاق افتاده است.



واقعیت شگفت انگیز در مورد سریال دارک این است که هر ثانیه از این سریال معنی دار است هر کلمه ای که در تاریکی گفته می شود زیبایی خود را دارد که با دادن بیش از یک تماشای سریال می توان از آن اطمینان حاصل کرد.
سریال دارک فاقد حفره هایی است و خالق سریال صفحه داستانی عالی را به شیوه ای عالی و درست دارند. دارک واقعا یک شاهکار است. همچنین دارای جلوه های صوتی شدید، آهنگ ها و موسیقی بن فراست است.
تاریکی هنوز یک جواهر پنهان است. بسیاری از مردم در سراسر جهان درباره آن چیزی نمی دانند، اما مانند بازی تاج و تخت و بریکینگ بد و غیره است. زیرا کسی که آن را تماشا می کند و آن را احساس می کند. مطمئناً طرفدار آن می شود.
دانلود دارک یک شاهکار، جواهر، در صدر فهرست بهترین سریال ها است. کسانی مثل ما آن را دوست دارند و توسط کسانی که آن را درک نمی کنند دست کم گرفته شده است.
دارک معنای واقعی عشق، گناه، انتخاب و زمان را پیش روی بینندگان ترسیم کرده است.


من نمی خواهم چیزی در مورد رمز و راز دروغ در این سریال بگویم و آن را خراب کنم.
حتما باید خودتان به آن ساعت بدهید.

منبع خبر :