دومین نشست هم اندیشی «بینات» برگزار شد

دومین نشست هم اندیشی «بینات» برگزار شد

دومین نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه در تهران برگزار شد.

«بینات»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دومین نشست هم اندیشی «بینات» با حضور منتخب سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از فعالان فرهنگی و به منظور تقویت حس دغدغه مندی فعالان سفیران رضوان در پیاده سازی فرمایش های مقام معظم رهبری در جامعه و سرعت بخشیدن به حرکت‌های عمومی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تهران برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره، تقویت حس دغدغه مندی و تقویت گفتمان انقلابی بانوان طلبه و عمق بخشیدن به شبکه‌های پویای متشکل از جوانان دارای ذهن فعال و زبان گویا بود و چشم انداز دوره نیز راه اندازی و تقویت شبکه‌های فعال در لایه‌های مختلف جامعه توسط جوانان گفتمان ساز است.

در این دوره دو روزه سردار عزیز جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیةالله (عج)، سعادتی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه قرب بقیة الله (عج)، حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و ساسان زارع استاد دانشگاه امام حسین (ع) و معاون اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة الله الاعظم (عج) به ایراد سخنرانی درباره اهمیت باز طراحی برنامه‌های جوانان منطبق با بیانیه گام دوم و اهمیت قیام جوانان پرداختند.



دومین نشست هم اندیشی
منبع خبر : iribnews.ir